- det spelar ingen roll vad folk säger,det spelar ingen roll vad folk gör

2010-10-23 @ 16:47:23

vi lever för varandra och
kommer alltid vara tillsammans
fram tills den dagen då vi dör.


åh my gad. gårdagen! smek på den. den var kanon. min sambo är kanon. jag trivs så fruktansvärt med henne, man ver aldrig hur det slutar när vi är igång! idag har vart en hemsk dag än så länge. men snart hoppas jag på en vändning. ska nämligen hoppa in i duschen och sen börja fixa mig inför kvällen då sambos tio fyller 70 år. kalaset kommer att hållas i vita villan. vilket ger mig flaschbacks. 06-07! nej men nu har jag inte tid att snacka mer. pussar och kramar till alla. för idag är jag på goshumör


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback