- en är krossad och en är din.

2010-10-27 @ 17:35:33
tror jag gått och blivit ännu sjukare. känns som någon klöst sönder hela min hals, och sen var jag även i 30 minuter och gick en långsam promenad så jag fick lite mortion om man nu kan kalla det så. Inget skönt väder idag dock, hur blåsigt som helst. trodde jag skulle flyga bort. Dagen har varit helt meningslös, inte gjort någonting och orkar inte det heller. Eller jo måste få ordning på mitt rum samt kolla runt på lägenheter. Har bestämt mig för att flytta hemifrån på riktigt nu, tror jag iallafall. Måste även fixa krubb, oj vad manligt det lät. haha! Middagen idag var inte alltför god. Mammas äckliga köttfärssås som alla älskar och jag hatar. Så ah, vi får se vad jag orkar göra. Havregrynsgröt och en kikärtsmacka med chaite skulle nog sitta fint och räcka för dagen. Man har ju inte världens aptit när man är sjuk. he-he-he! fan vad tråkig jag är. ska kasta in lite bilder snart. kanske på mitt nya hår? eller nya färg. hur fult som helst. ska nog bort igen men ändå! hejdå puss





fan vad fin du ääää

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback