- en dag att älska

2010-10-12 @ 16:24:00
idag är det tisdag. kan nog vara den bästa dagen på veckan, "av alla skoldagar alltså". Vi börjar nämligen 08.30 och slutar 09.35! Det behövs verkligen en sådan dag i veckan för att kunna göra lite saker som inte annars hinns med. Eller bara kunna slappa bort hela dagen och njuta av "ledighet". Min dag än sålänge har bestått av en god frukost från birgers, grinande framför både sjunde himlen och biggest loser. Ja jag är verkligen en liten grinunge. förstår inte varför jag alltid har sådant medlidande haha. :( eller det kanske är positivt? ah jo det tycker jag nog när jag tänker efter. Sen har jag även sovit en blund eftersom att min nattsömn endast bestod av 3 timmar. plus att jag hunnit vart på stan med sambon. nej nu ska jag sluta babbla. GLÖMDE SÄGA ATT JAG TRÄNAT STYRKA. "MY ARMS" HAHA DÖÖÖÖR. KLENASTE_TJEJEN

kvar av dagen.

- LÖPARTUR
- STEPHEN
- PLUGGA





as söt nergosad chey..mmhhhm ahhhaaa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback