- en dröm ett hopp en verklighet.

2010-10-15 @ 18:02:19

igårkväll drog jag till sambon och degade järnet. hur bra som helst!
vaknade upp och det är fredag, inte kul när det gäller skolan eftersom att det är en oskön dag. men nu på kvällskvisten är det grymt. min fredag tänkte jag tillbringa med min mormor som är hemkommen från cypern där hon vart i två veckor. ska bara kolla tv, och göra absolut ingenting tror jag. sen upp med tuppen imorgon och bege mig till trosa. och förhoppningsvis blir det slutdestination södertälje! nej nu ropar mamma, hon ska nämligen skjutsa mig till gränny. så pusselismask och lite sånt!




efterskolanutansminklook.


Kommentarer

Postat av: mikaelaaa

jagsakardeeey! <3

2010-10-15 @ 22:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback