- en höst vackrare än någonsin

2010-10-16 @ 16:42:38
åh vad jag älskar hösten. alla fina färger och den strålande solen vi har idag!

justja, igår sa vi hemmakväll? blev utgång i all hast med tess och massa folk, jag var dock nykter. eller i det stora hela om man säger så! min taxi hem var sen, jag var arg, jag var ännu mer frusen. idag vaknade jag upp och kände mig sjukt bakfull? förstår inte varför. men iallafall tog mig en promenad ner till stan i det härliga vädret. Drog mig till bussen som skulle ta mig till trosa. Nu har jag,malla och sanna precis käkat frulle på hannahs.

Nej nu ska vi börja fixa oss, för ikväll blir det södertääääääälje!
men jag dissar allt som är kallt ikväll. jeans och kavaj blire. har ingen ork till annat


pussss




hitta två söta bilder på malins pojkvän. mmmmm vad fin du är gizmo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback