- flyger iväg som ett pappersflygplan med en stark vind

2010-10-13 @ 22:26:06

okej denna dag har inte levererat någonting positivt så beredd er på massa negativt och hemska händelser.

jag vaknade upp med världens sämta och mest hemska humör, det kokade i huvudet så fort någon ens pratade med mig. Hade som tur bara en lektion så den stod jag ut med, vi kollade bara en äcklig film om donken. Och jag satt och ritade ciggaretter och skrev marlboro över hela mitt block. kändes bra helt enkelt! Efter det satt jag i cafeterian och dunkade depp musik i lurarna och försökte påbörja och avsluta ett arbete, slutade med att jag kastade pennan åt helvette! För att försöka bli på bättre humör så bjöd min sambo mig på donken, det gick bra för stunden. Hade ju inte ätit på hundra timmar ungefär! Sen glider jag runt på stan med hivan och får ett hastigt samtal av A:s mamma, hon kommer och hämtar mig och tar mig till sjukan där han ligger. nu även i koma! och flyttas nu till uppsala eller vad fan det var. är så sjukt arg.ledsen.besviken.jagvetinte! jag älskar dig iallafall. så jävla mycket till och med. Sen var det bara hem och sova ruset av sig. har vaknat upp, med 26 missade samtal och 14 medelande. kollat på efterlyst och druckit te och ätit en macka! intressant?! sen ringde m mig med sjukt dåliga nyheter. jag lider med dig hjärtat, men allting kommer gå hur bra som helst. och jag stöttar dig till max!
 nu tillbaka till min otroligt dåliga dag hejdå´-



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback