- i will never be the same

2010-10-20 @ 20:44:42

allting går emot mig just nu. men jag tror jag ska rycka míg i kragen och visa raka motsatsen, för jag är bäst om jag vill och jag tror att jag vill det faktiskt! fast jag skulle behöva dig vid min sida då. men det går inte inte inte. för jag måste lämna dig kvar i höstmörkret, vi är inte menade för varandra på det sätt som vi själva vill.

nu till någonting annat. ja vadå för någonting annat? jag har bloggtorka. orkar inte skriva typ,har ingenting att skriva längre heller. eller inte just nu iallafall! dags att packa som alla andra kvällar. packa för att dra sig hem till sambon och sova lite. hänga lite. pilla lite. puss hej skolbio imorgon <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback