- ingen kan få mig att skina som du, ingen kan få mig att må så bra som du kan

2010-10-09 @ 13:37:18

sjukt osugen på allting just nu. helgen känns helt ur trisst och meningslös, skulle lika gärna sitta i skolan och plugga skiten ur mig om man får uttrycka sig så! jag är så sjukt seg,mina ögon rinner och jag är hur förkyld som helst. är antagligen allergisk mot att vara utan dig. ah mm så måste det vara. och ja? vad händer idag? jadu, ska nog festa med lite trosa brudar. även dra ut på krogen? men jag ska försöka vara duktig och inte dricka. kanske bara ett glas vin. för det förtjänar jag (a) nemen nu orkar jag inte snacka mer. tänkte ta och ringa fyllesvinet mikaela och se om hon vaknat ur sin fyllekoma.






jag älskar hösten. bara så ni vet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback