- jag kommer alltid stå kvar på samma plats

2010-10-11 @ 18:27:55
jag förstår inte hur man kan vilja krossa ens drömmar, hur man alltid kan vilja gå emot någon. alltid hitta någon negativ baktanke till det jag säger! jag försöker och jag kämpar som aldrig förr? men vad får jag tillbaka? negativ kritik. oh you really hit me hard! jag förstår verkligen inte, om jag vore du skulle jag vara glad för min skull. för att jag har en massa mål i livet. och om det ska fortsätta såhär så kommer du inte få veta någonting mer om mitt liv och mina planer. det känns så sjukt tungt att ens tänka så. men det är vad som kommer hända. jag behöver inga mer motgångar. jag behöver någon som stöttar och tror på mig!!!!!!!!!!!!!

ÅÅÅÅH I JUST WANT TO SCREAM OUT LOOOOOOOOOOOOOUD. :):):):)


här är en bra livskraft. <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback