- med handen på hjärtat är du den finaste jag sett

2010-10-05 @ 16:59:49
hade en underbar helg. och en underbar gårdag! då jag och mina tjejor hade tacoskiva och drack vin, lite för mycket vin men så blir det ibland. och idag har vi vart lediga från skolan, endast skolfoto! det säger jag vad jag vill om. hate it, alltid gjort och kommer alltid och göra. plus att fotografen detta år var en riktig bitch! sen har jag legat i min säng och sovit. och typ lagat mat! det ända jag duger till idag, JAG VILL HA COCACOLA. så sjukt sugen, men orkar inte gå 50 meter till affären, sen saknar jag min älskling, sen vill jag hyra film,sen vill jag mysa i soffan,sen vill jag bara inte göra någonting! hejdå







<3

Kommentarer

Postat av: Miiickanpickan

du är grym<3

2010-10-05 @ 21:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback