- och när hoppet inte längre finns ska jag lämna dig åt stjärnorna

2010-10-26 @ 20:11:51

tisdag. tisdag är bäst! slutade halv tio, så då åkte jag och sambo ner på stan och inhandlade lite smått och gott. sen åkte vi hem och sov innan vi drog till long och åt kinamat med hennes mami och lillasyster. hur mysigt som helst! återvände till mitt riktiga hem sen, nu har jag vart och checkat in eve´s nya lya och så. nemen nu ska jag krypa ner i sängen med chai te och min kommunikationsbok. mm vad jag längtar! sen blir det mys med min familj.............hejdå jag måste verkligen göra nytta nu och jag har verkligen inte lust att blogga. det suger. hejdå igen







puss och mys


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback