- om du sluter dina ögon så är jag borta när du nästa gång beslutat dig för att titta igen

2010-10-27 @ 00:15:51
jag är så sjuk. jag orkar inte mer seriöst!
jag lever på te,strepsil,nässpray,näsdukar.
ah och allt det där som hör till det. inte ok

det är faktiskt höst på riktigt nu, nästan vinter. jag som vill vara ute och gå låååånga promenader och få njuta av den kalla friska luften. få röra på över huvudtaget! men nej. här ligger jag hemma och snörvlar, äter god mat, läser mina böcker, kollar på mina serier, gottar mig förfullt. jag har tröttnat! snart är jag en rullande boll. ångest.

Men nu fick jag ett fint sms. som jag precis stannade upp och läste. mitt leende kommer inte försvinna än på länge. tänk, tänk att ett jäkla sms kan förändra allt negativt tll positivt. men hejdå




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback