- the way you want me to fall

2010-10-31 @ 19:24:40

i fredags drog jag mig mot stockholm och myskväll med michaela wikman, hon har köpt sig en charmig lägenhet i vasastan. det blev taco,idol och bara en helt lugn och mysig kväll. Vilket vrkligen behövdes eftersom att vi inte setts sen 2 juni.

det blev lördag och vi drog oss till stan för att inhandla vit skjorta/tunika till mig och ett halsband till kvällens jobb som bestod av att servera och stå i baren på ssk:s 90 års jubileum i stallarholmen. det var hur roligt som helst måste jag säga. Dock var våra fötter inte så glada när vi kom hem. dom bulltade och bankade! ajajaj.

nu är det söndag, har legat i michaelas soffa och degat. Sen nu har jag precis kommit hem och har slängt i mig fläskfilé och kastat på mig mjukiskläder <3 nu väntas bara sambo,godis,ensam mamma + söndagsfilm!


ta mitt skimmer för jag brinner. hejdå

justja har min mobil på igen. alltså kontaktbar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback