- carpe diem

2010-09-30 @ 21:37:01

åh herran. min dag har vart super eller ah fett chill på slangig cool svenska!
skoldagen har bestått av lek och film. vilket aldrig är helt fel, plus att vi slutade
12.45 melike. sen har jag chillat med mina tjejor på stan en snabbis, skulle hitta
någonting till lördag, men nej nej istället kommer jag hem med en mössa och
en jävla massa cändy. inte okej carolina! myst hemma hos momo hela kvällen.
jag och frugan har pluggat en massa språkhistoria. känns jävligt skönt att bocka
av lite av den delen. nu återstår en duuuuuuuuuusch och bara en jäkla massa mys
med min bästa som jag saknat mest!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





haha mina fina hjärtan. men dom bjussar påre!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback