- vilken underbar dag, som slutade i kaos?

2010-09-22 @ 21:08:56
dagen.

vaknade upp och var inte alltför pigg, men det var bara att dra sig mot skolan. Hann pimpla i mig llite kaffe för att piggna till! Väl framme i skolan får vi endast en utvärdering att göra, och nästa lektion är PA som för min grupp började halv tre. Men m hörde av sig så det blev frukost/lunch på huldas och en lång mysig promenad. tack tjejen! Återvände sedan mot skolan och Östra skolan där vi ska utföra vårat PA. Men dom hade ingen koll på att vi skulle komma så det sköts upp ännu en vecka. Så jag tog mig hemåt! Väl hemma har jag bara vart på powerwalk och även tränat lite styrka. Sen bara legat i sängen och tyckt synd om mig själv efter allt skit som har dykt upp under kvällskvisten. Jag avskyr när bra dagar slutar i kaos! Hoppas min sambo kommer snart så jag slipper vara själv iallafall. Hon är bra hon! Imorgon väntas sovmorgon och sedan en tripp till gnesta med m. wonderful :-)

tänkte även lägga ut dagens outfit. jag som aldrig gör det! Så idag prickade jag in en dag just när jag har som finast kläder. he-he! men jag är inte som alla andra. för när jag ska till skolan kastar jag nämligen på mig det första bästa som är skönt. SÅ SKA DET VARA! har ändå ingen pudding i skolan att visa mig för. men tjing tjing nu





och vart det kommer ifrån får ni väl gissa er till :-) posssen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback