höst.tisdag.ljus.mys

2010-09-21 @ 23:10:19




åh juste. jag har börjat läsa en bok! frågade min mamma om råd, hon skämtade till och gav mig denna. Den är otroligt snuskig men jävlar anama vilken brud som skrivit det. pricken över i:et hade vart om den var verklighetsbaserad? undra fall den är det förresten. aja har endast läst två kapitel och dött av skratt minst 5 gånger. så ni som inte är allt för känsliga när det jävlar rövar,hemmoröjder och sådant snusk. ta för er ett gott skratt och läs denna! kommer betyg sätta den och skriva mer om dess handling när jag läst klart den. Jo och tanken från början med denna bok var att jag var tvungen att läsa en bok på svenskan. en roman som jag ska recensera varje vecka. Men jag börjar faktiskt tveka om jag verkligen vill det, min svenska lärare skulle nog DÖ?

men puss och god natt nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback