i don´t even know his name

2010-09-05 @ 21:32:56
idag, sista dagen jag får äta någonting. förutom flytande shakes blä. och kaffe såklart annars skulle jag dö! så det känns ganska bra. kommer dock inte ha någon energi. buhu! och sen "operera" mig på tisdag. även bli sminkad av malin på hennes skola och fika med titus. men nu till helgen.

fredag - skola såklart, och sen kom min elin till mig. vi drog hem till mormor och fixade oss och sen vidare på förfest hos tess. Sedan bar det av till o´learys och en helt okej kväll.

lördag - bakisdag. jag och elin lunchade på stan. sen åkte jag hem till mormor som hade "party" he.h och vilade fram till 17 då jag drog mig på kräftskiva hos tompa. kanon mys! ellen kom även. sen efter några glas begav vi oss till stenkulla och förfesten hos arif. därifrån drog vi sedan vidare till o´learys och sedan tellus!

söndag - HAR INTE GJORT ETT SKIT! bästa som finns









sist men inte minst. en bild på mig och min såkallade syster!
alla tror vi är syskon, till och med mamma tycker vi är lika.
tror jag fick ungefär frågan " är ni syskon " cirka 20 gånger.

hihi ellen sjögren <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback