inte vilken kärlek som helst. kärlek till min bästa vän

2010-09-08 @ 21:21:56
jag vet inte hur många gånger man sagt att någon är ens bästa vän, men denna gång är det på riktigt. Denna person kommer alltid vara den som står mig närmast hjärtat vare sig hon vill eller inte. Vi har redan hatat varandra och vart varandras värsta fiender. Men som sagt kärlek börjar alltid med bråk. Och nu firar vi ett år drygt. Men det är inte ofta man hittar någon som man känner att man kan dela allt med, och kunna släppa loss med precis på det sätt man själv kan älska ibland. En människa som oftast tänker och vill göra samma saker som än själv. Jag har hittat henne, hon är bäst och ja ibland kan jag vara arg på henne, även ganska ofta. Men det har ingenting med saken att göra, för arg måste man få vara ibland. Men det är aldrig så att vi bråkar. Och det kommer aldrig uppstå heller. Så....nu är det dags att avslöja vem denna människa är. Och självklart pratar jag om dig penny sleet!

Folk har även reagerat starkt på våra så kallade " förlovningsringar". Det är våran symbol för våran vänskap. Och eftersom att vi INTE är som alla andra så valde vi att köpa ringar. Där det står varandras namn i.








Kommentarer

Postat av: martin

Fint armband, fina naglar också :)

2010-09-08 @ 22:13:05

Postat av: p.

bara så att du vet, så kommer det aldrig finnas någon bättre en dig. du toppar allt min fina vän och du kommer alltid att ligga närmast hjärtat, du kommer alltid vara bäst och när jag säger att jag inte älskar någon som jag älskar dig så menar jag det.

2010-09-09 @ 17:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback