när luften tar slut och allting mörknar

2010-09-03 @ 11:35:24
jag har hål som vanligt. sitter i min ensamhet utanför aulan och tänker på livet. oj vad deppigt det lät, men det får det göra ibland. skolan är igång i full fart och allting känns bättre än någonsin. jag är verkligen sjukt taggad på detta sista år. som alla vet så har jag gått om ett år! så nu kör jag mitt sista race. Jag har inte vart positiv till skolan på hur länge som helst, och då pratar vi år. Men nu så har jag lagt i min högsta växel och tycker att allting är roligt. eller okej kanske inte roligt, men allting går precis som jag vill och allting kommer in i tid. slut pratat om skolan. Idag är det fredag och det innebär helg vilket ska bli skönt, känns dock inte som fredag eftersom att veckorna går så fort och plus att jag går till fyra idag. Tänkte ta en relativt lugn helg, idag vet jag inte vad som sker riktigt, ska nog träffa g och sen försöka träffa en partysugen elin. Imorgon är det lördag och det blir det kräftskiva i tomas stuga. Söndag blir en lugn dag som alltid, med en massa mys i soffan. Kanske även åka till stockholm och heja på mor som ska tävla. nej men gud vad jag babblar. är bara så sjukt rastlös! men hejrååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback