power decides, precision wins.

2010-09-14 @ 21:10:02

åh vad jag vill tatuera mig. nu gäller det bara att bestäma sig exakt vad!
har såklart mina funderingar. men eftersom att den ska sitta på min kropp
hela livet måste jag ju vara helt säker.

har vart seg på uppdatering. men så blir det ibland! dagen idag, gick till skolan med feber.
hade dock bara två lektioner. så skönt det iallafall! efter skolan gick jag och frugan ner
på stan för en kaffe på ch. vilket var år & dar sen. sen när jag kom hem har jag bara
degat i sängen och soffan och vilat upp mig. MÅSTE BLI FRISK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nu inväntar jag mamsigullan så vi kan ta kvällsrundan med hundarna. någon slags motion
måste jag ju få även om jag är sjuk. haha puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback