tom på ord

2010-09-19 @ 15:04:50

folk vet mer om mig än vad jag själv gör. 
det är fan helt sjukt!

har aldrig vart så taggad på att gå ut skolan, få ta studenten. få lämna denna stad på riktigt! har aldrig velat lägga så mycket energi på skolan och på mig själv. äntligen få känna att man har tid åt sig själv som aldrig förr. jag orkar inte engagera mig i folks liv och hjälpa dom på fötter. för i slutändan blir man ändå sviken. den enda man kan lita på är sig själv. Och jag har insett att jag endast behöver mig själv för att kunna vara stark.

 

JÄVLA EMOGIRL JUST NU. JA JAG VET! OCH DENNA TEXT ÄR NÅGONTING JAG BARA KÄNNER JUST I NUET.

hejdå

 


Kommentarer

Postat av: jennike

men hallå vilken fin blogg du har !

2010-09-19 @ 15:25:31
URL: http://jennikemikaela.blogg.se/

Postat av: cw

men hallå tack detsamma gulle!

2010-09-19 @ 16:47:58
URL: http://carolinawennerstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback