- dag 1 – en bild på mig & 10 fakta om mig.

2011-02-16 @ 00:11:04

1. sjukt morgontrött, kommer nästan aldrig upp i tid.
2. är otroligt känslosam i alla lägen, nästan lite för mycket.
3. när jag sover ensam är jag vaken tills jag somnar automatiskt. vilket kan bli runt sisådär 5!
4. är livrädd för döden. tänker flera gånger om dagen på vad som händer när man dött
5. är socialtberoende, avskyr mest av allt att vara själv. blir rastlös så att det kliar i fingrarna
6. jag tycker om någon väldigt mycket just nu.
7. har spotifylistor anpassade till mitt humör. en lista för glad,en för ledsen osv.
8. känner mig naken utan öronhängen, har jag glömt sätta på mig det en morgon vill jag åka hem.
9. älskar att pussas. skulle göra det hela dagarna om jag kunde!
10. den stora sanningen.................JAG SUGER PÅ TUMME NÄR JAG ÄR LEDSEN. ( oftast )



fick bli två bilder. hih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback