- i can let it burn

2011-02-11 @ 11:49:11
en natt av smärta.

har knappt sovit en blund i natt, min handled som spökar som ni kanske vet. vet inte vad jag ska göra med den, blir nog sjukhuset snart. ja så ska man ju ha tid och ork också, vilket jag inte har till någonting just nu. Morgondagen började iallafall med skridskor, var lite halvmysigt faktiskt. Jag och Fia drog lite tidigare än alla andra, så vi tänkte ta ltie genvägar vilket visade sig vara omvägar, men efter tusen kilo snö i skona och ramlingar så kom vi fram. Intressant? neeeee. men jag är rastlös och har ingenting att skriva om.
Har inte ens planer för helgen?
eller jo.

fredag : kalas hos sambo / vinkväll?
lördag   : överraskningsfest - kan ju inte säga vart hih.
söndag  : sola och mysa.

hejdå lovers



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback