- livet är ett mysterium

2011-02-10 @ 15:11:59
igår hade jag en mysdag, först hemma hos zike med han,penny och kimsan. vi kollade på grown ups och myste massa! sen skjutsade kimsan hem mig till bebis där jag även övernattade. och imorse vaknade jag inte, som sagt har jag blivit as dålig på att vakna av väckarklocka, har annars bara vaknat av en liten vibbration! Så för att inte försova mig så bad jag penny ringa runt halv åtta. Vid nio vaknar jag och inser att min mobil dött?! helt kolsvart..går inte att ladda eller någonting. den avled alltså någongång i natt. känns för taskyt! Och alla mina telefoner här hemma är spärrade till telia. mindre najs! men fakk däät. Tänkte packa nu, ska pysa till hivan och plugga sern övernattning hos momo,


hejdååå



tråkigt tråkigt tråkigt. jag väät

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback