- rastlös

2011-02-13 @ 12:37:53

 HAR DU:
Ett förhållande: neheru
En bästa vän: dom bästa
Haft ett seriöst förhållande: Ja faktiskt.
Dejtat en av dina bästa kompisar: tror faktiskt inte det, skulle nog inte funka så bra.
Blivit kär vid första ögonkastet: förälskad skulle jag nog kalla det, och ja det har jag
Fått ditt hjärta krossat: ahjo, tyvärr ;)
Haft ett one night stand: haha nej aldrig....
Skrikit åt en lärare: kanske några gånger för mycket
 Kysst någon och sedan ångrat dig: äsh, varför ångra det man gör. bara köra hårt
Ljugit för dina föräldrar om vart du är: haha illa nog så har jag det.

 DAGENS:
Klädsel: just nu mysis. sen får vi väl se
Hår: just nu knullrufs. haha
Låt: i love my people - eddy wata
Vill ha: min man
Köp: har inte ens vart utanför dörren?
Godis: gamla tår.
Attityd: sur och tvär

FÖRSTA:

Bästa kompis: jennifer jonsson i think
Husdjur: antar att det var en hund, gaston maybe
Riktiga kärlek: riktiga som var seriöst måste ju vart poppe.
Fylla: måste vart en go tempofylla haha


 SENASTE:

Personen som sms:ade dig: jadu bra fråga, har ingen mobil satt. hehehe
Personen som du kramade: kimsan
som ringde dig: syster mandi.
personen du ringde: kimsan hihihih
Alkoholdrycken: vin (Y)
Bilfärd: från kim till jennie.
Gången du grät: förrgår tiep?
Måltiden: kycklingpaj. mumsi


 SKULLE DU:

Dejta någon med väldigt mycket tatueringar:  finns ingenting sexigare.
Kalla dig själv lycklig: just nu? nej inte så värst faktiskt.
Kunna gråta över en kille: haha tyvärr ja..
Kunna gråta över en tjej: ja klart, man kan ju inte vara okänslig
Ljuga för någon: beror på i vilken situation.

 SAKER DU HAR PÅ DIG
1.trosor
2. linne
3. brallisar
4. ring
5. hårsnodd

6 BLANDAT:
Är du blyg inför det motsatta könet:  haha det skulle jag inte påstå, blyg och jag går inte ihop.
Hur gammal blir du nästa födelsedag:20 gammla år. :(
Har någon berättat en hemlighet för dig den här vecka: ja faktiskt. detta har varit en hemlighetsvecka
Luvtröjor: är det fulaste och skönaste som finns
Vill du ha några tatueringar eller piercingar:  har en tatto, och fler blir det. hihi
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta: både och skulle jag säga.


5 VAL:

Solnedgång eller soluppgång: alltså både och. skönt med värme och fint när den går ner
Sommar eller vinter: älskar både och
Vilken ålder har varit bäst: högstadiet lätt!
Sova eller vaken: vaken,eftersom att det är då allting roligt händer. men ändå sova för det är skönt
Kyssar eller kramar:  mm svårt. men kyssar blire nog!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback