- ta ett djupt andetag, slut dina ögon och tänk på alla bra stunder i livet

2011-02-24 @ 21:04:21

har inte bloggat på några days nu. men har inte hunnit! bosatte mig i trosa i tisdags hemma hos twiin, vi myste med massa chips och film. på onsdagen drog vi oss in till nyköping för att möta upp lillasyster på lunch för att dom sedan skulle hålla mig sällskap hos barnmorskan, ( min största fobi ) :( blev en snabbfika sedan med älskade vänner och kvällen slutade med utgång. underbart

tänkte skriva om mina dagar jag missat.

dag 7 – vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon

gah, svårt! antagligen skulle jag köpt min drömbil, och sen unna mig massa finfint.

dag 8 – en dålig vana jag önskar att jag inte hade

har bara bra vanor....haha

dag 9 – bild på mig och min bästa vän






mina bästa.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback