- tiden är ute

2011-02-26 @ 22:53:29
en dag av sjukdom och idioti

jag har levt i en värld där ingenting händer idag, med pizza, dåliga filmer, en tripp i centrum, och ett fåtal godisar samt en massa läkemedel, nässpray, voltaren, ipren och treo har jag prövat mig fram på. men ingenting händer! samma gamla visa, huvudet värker , halsen är sönderhostad, ögonen rinner,  magen gör ondare än någonsin. men mitt i allt detta har ni en carolina, med ett leende på läpparna. för nu har jag lärt mig, lärt mig att kämpa emot det onda. för jag, jag vet att det goda finns där bakom skymningen.

jag kommer alltid vara svag för dig, men framför dig har du mitt pokerface
jag ska aldrig mer visa min svaghet för dig. aldrig aldrig aldrig aldrig aldrig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback