- en nykterhetsdag

2011-01-22 @ 15:51:45
ah igår. jag var nykter? åt pizza med min mormor, drack dock ett glas vin med henne och mor min. sen gled jag och ellen över till min gangster! ellen drog inom kort, så vi låg i soffan hela kvällen. jag däckade vid 1..förvånar nästan mig själv lite ibland. hihi..

det är lördag nu? mamma hämtade upp mig imorse. handlade och åt...köpte även massa gottis mums! blev påtvingad att städa lite när vi kom hem också. främmande ikväll, massa fulla gamlingar? inte min grej. så jag, mina systrar,stephi och jessica (tror jag det var) drar till bebis och har myskväll. kanske lite alkohol inräknat också? sen tillbringar jag natten där så vi lär väl höraZ imorgon eller nånting?

smek



cpbild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback