- give a little bit

2011-01-13 @ 21:42:18
min gårdag var susen. behövde verkligen allt som dagen innehöll! shopping, mina bästa, kärlek och allt sådant gott. får absolut inte glömma vinet och den underbara musiken. jag och sambo slöt ögonen runt fem, helt utmattade.

men till dagen, på eftermiddagen gled jag och mötte upp penny på stan vilket ledde till shopping och fika på ch, kimsan kan vi nämna på ett hörn också, han gjorde mig grymt stolt idag. hihi puss på dig! penny och jag hjälpte även en tant, vi förgyllde nog hennes dag och hon gav oss ett vuxenpoäng. Runt sex mötte jag upp min tvilling och nu är vi hemma hos henne, döda efter en god middag och hård dag. kanske dags att hoppa in i duschen med tanke på att mitt hår är lika flottigt som ren olja! uuh i know you likte it.

nej jag vill ha imorgon nu, eller skolan kan man ju skippa men kvällen!
jag ska vara partyprinsessa imorgon med massa grymma pipol.

fan vad mycket goja jag snackar så puss allaaaaa.





det är okej att se sliten ut ibland. jajajaja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback