- i am on my way

2011-01-06 @ 19:11:37
gårdagen
den var helt jävla underbar, jag hade så sjukt roligt - vilket jag verkligen behövde efter allt som hänt. dock kan man radera mitt beteende som kom fram lite då och då. kan inte skylla ifrån mig på något sätt men alkoholen talade lite för sig själv ibland.  idag är jag faktiskt helt död, har precis proppat i mig mat och tänkte slänga mig i sängen och ta en tupplur, eller kanske somna för natten who knows. men hejdå

i´m a dramaqueen. mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm







alltid roligt att bläddra i arkivet. haha och frågan är vad jag tänkte med när jag tog den sista bilden? hahahah.
tönt jag veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet. hejdå igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback