- ojdå

2011-01-04 @ 03:31:18

Sammanfattning år 2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- har nog aldrig gått emot mina principer så mycket som i år. annars inte mycket hehihoh

2. Höll du några av dina nyårslöften?
- nyårslöften hade jag nog faktiskt inga. så ah

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
- vänner och vänner, men bekanta


4. Dog någon som stod dig nära?
- tyvärr ja.


5. Vilka länder besökte du?
- tror dock att jag bara besökt finland. men med mitt minne så kan jag ju vart i bangkok också. who knows?


6. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
- ren lycka hela året. men det önskar man väl alltid!


7. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
- 2/6 som jag kan komma på såhär på rak arm. bästavän

8. Vad var din största framgång 2010?
- framgång, haha jaja vi säger så


9. Största misstaget?
- hela året var väl ett misstag?

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
- sjuk har jag självklart varit, men inte skadat mig allvarligt.


11. Bästa köpet?
- som jag sa förra året. allt jag köper är bra!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
- maaaaaaaat. nej men! alkohol får jag nog lov att chansa på.

13. Gjorde någon/någonting dig riktigt glad?
- mina vänner gör mig alltid otroligt glad.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
- haha mikrofonkåt. <3


15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
- jag pendlade på som vanligt. satt varken gladare eller ledsnare? (;

16. Vad önskar du att du gjort mer?
- stått på mig mer, och kanske valt omvägar istället för att gått rakt på om man nu ska uttrycka sig så.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
- gråtit. nej men vet inte! bajsat?

18. Hur kommer du tillbringa nyår?
- redan firat nyår. kanothuset i oxelösund, med efterfest på trädgårdsgatan. otroligt bra!

19. Blev du kär i år?
 - kär vet jag inte, men förälskad lite hit och dit - JA

20. Favoritprogram på TV?
- andra avenyn. dock slutat nu! men gossipgirl,familjen annorlunda och hm, cougartown

21. Bästa boken du läste i år?
- egogirl, läste dock en ännu bättre. men minns inte namnet! :(

22. Största musikaliska upptäckten?
- jag själv....beatboxa <3

23. Något du önskade dig och fick?
- önskade mig alltför mycket,fick för lite. allt jag säger! sen beror det ju på i vilket sammanhang. om man menar känslor osv eller saker. jag riktade in mig på känslor

24. Något du önskade dig och inte fick?
- som ni läste innan. känslor var min inriktning! jag har en önskning som jag inte fick uppfylld.

25. Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
oj. tror inte jag kommer ihåg det? antagligen var jag i skolan. eller jag vet fan inte hahaha.

26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
- äsh inte ska man klaga mer. det var menat att året skulle vara så som det var! bara ta igen det nu i år.

27. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
- helt gaaaaaaaaaaalen

28. Vad fick dig att må bra?
- alla i min närhet.

29. Vilken kändis var du mest sugen på?
- alltid chris brown. alltid kommer han vara närmast hjärtat

30. Vem saknade du?
- josefine saknar jag alltid mest. skulle ju dock inte klagat på att få träffa min far lite mer

31. De bästa nya människorna du träffade?
- detta år har jag träffat ett helt drös med nya människor. Och det skulle kännas fel att peka ut vilka dom bästa är, förresten tror jag redan dom vet vilka dom är. ni är underbara!


Kommentarer

Postat av: p.

2/7 - 10

love

2011-01-04 @ 12:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback