- snaaaaaaaaaark på mig

2011-01-31 @ 17:03:55
bloggen är en riktig torris blogg. i know! men nu ska jag flytta hem på heltid.
låååååååååter underbart. lite tråkigt är det allt att vara ifrån sin familj. speciellt
när man har väääääääääääärldens bääääästa. och anledningen till att jag ska
börja vara hemma på heltid tänker jag inte nämna här? men det lär väl folk förstå.
;-)

hade en jätte simpel skoldag, dock prov om etik och moral i religion vilket var mindre roligt. sen dans, som brukar vara ett stort plus. men idag just idag har jag haft tårarna i ögonen hela dagen..plus att min handled har lagt av helt dom orsakerna gjorde dansen piss. satt bara i ett hörn och gullade med mig själv. nog om skolan!

gjorde i ordning en grym sallad när jag kommer hem. och en kesomacka fuskade med en stor kopp kaffe också. intressant ha? neeeeeeeeeeeeeeeeeeee men jag orkar inte. ska lägga in alla bilder på datorn nu. så ni kan få se lite roliga saker.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback