- suger på updates.

2011-01-19 @ 21:10:56
men nu ligger det till såhär, dagarna jag inte skriver...
ja det är dom dagarna jag inte sover hemma. hur simpelt? as simpelt.



tänkte förklara mitt hat till mjölk. jag har aldrig varit en mjölk-människa, men vissa dagar får man sug efter oboy, eller jag iallafall. Och då måste jag verkligen dricka det annars blir det knas. Som idag, bara längtade efter ett glas oboy. MEEEEEEEEEEEEN självklart måste jag vara allergisk mot laktos, vilket alltid alltid alltid glöms bort. Så jag tänker feting dissa mjölk.........................min mage gör ont nu. inte lite ont utan mycket ont.  fuck you mjölk jävel. och nej jag tänker inte dricka laktosfri mjölk. det smakar inte bra! stackars tjej, jotack jag vet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback