- you and i collide

2011-01-29 @ 18:18:50

okej jag hade faktiskt en himla bra kväll igår. om man bortser från en person! haha dum jag är. eller nej? det är du som är dum. iallafall så drog jag och tania mig mot bryngelstorp och winberg där massa söta tjejer väntade. det blev ölspel,dans och alias. och självklart var jag och elin bäst! det jag minns av krogen var väl typ kaos? mm det får man nog kalla det. knaZ

det är lördag idag, inte helt ok med tanke på att jag fortfarande ligger i sängen och deppar ( tycker synd om mig själv ) har inte ens duschat eller någonting. kanske skulle vara gott med mat? näe jag vill ha cocacola. och nu tänkte jag inte skriva mer, för jag har ingenting att säga. tänker nog även ligga kvar i min säng och deppa, någonting jag är väldigt bra på nämligen.

vill vill vill vill vill ha dig dig dig dig dig dig dig här nu nu nu nu nu nu, kan du inte bara förstå det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback